January 15, 2020

Profile

Sejarah

Selama lebih dari 25 tahun, Mandala Mega Makmur telah diberikan kepercayaan membangun beberapa proyek khusus baik dari pemerintah maupun sektor swasta. Ini merupakan hasil dari kerja keras, tekad serta dedikasi yang tiada henti.

Mandala Mega Makmur diklasifikasikan sebagai “Kontraktor Umum Tingkat Pertama” sesuai dengan Kementerian Pekerjaan Umum dan Perumahan RI, klasifikasi kelas satu dalam lima spesialisasi, yaitu; Pekerjaan Bumi, Cut & Fill, Clearing Lahan, Pertambangan dan Infrastruktur.

Mandala Mega Makmur juga telah menerima 3 (tiga) sertifikasi ISO, yaitu 9001:2015, 14001:2015 dan 45001:2018; serta beberapa sertifikasi K3 (HSE). Seluruhnya merupakan standar internasional di bidang sistem manajemen mutu, lingkungan, serta keselamatan & kesehatan kerja.

Visi

Menjadi perusahaan swasta terkemuka di industri jasa konstruksi.

Misi

1. Komitmen terhadap Tanggung Jawab Sosial Perusahaan.

2. Melaksanakan Tata Kelola Perusahaan yang baik dan benar.

3. Membangun SDM yang kuat, unggul serta bermartabat.

4. Selalu berorientasi kepada kepuasan pelanggan.

5. Selalu menjaga hubungan baik dengan seluruh kalangan.

History

For more than 25 years, Mandala Mega Makmur has been given the confidence to build some special projects both from government and private sector. This is the result of hard work, determination and unceasing dedication.

Mandala Mega Makmur is classified as “First Level General Contractor” in accordance with the Ministry of Public Works and Housing of the Republic of Indonesia, with first class classification in five specializations, namely; Earth Works, Cut & Fill, Land Clearing, Mining and Infrastructure.

Mandala Mega Makmur has also received 3 (three) ISO certifications, namely 9001: 2015, 14001: 2015 and 45001: 2018, and also HSE (Health, Safety, Environment) certifications as well. They are all international standards for quality management systems, environment, and occupational safety & health.

Vision

Being a leading private company in the construction services industry.

Mission

1. To commit to The Corporate Social Responsibility (CSR).

2. To implement The Good & Proper Corporate Governance.

3. To build a strong, superior and dignified human resources.

4. To always be oriented to customer satisfaction.

5. To always maintain good relationship with all circles.